Zajrzyj!

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Nareszcie! Ferie! Się! Zaczęły! A-A-A-A-A-A-A!

Witajcie! Jak widać ogarnął mnie feriowy szał, u mnie dopiero się zaczęły i bardzo się z tego powodu cieszę bo bardzo na nie czekałam. ;) Co mam w planach? W sumie nie wiem ale wiem jedno, bede się wspaniale bawic i postaram się jak najmniej siedzieć w domu. ;) Dwa tygodnie wolnego od szkoły, matematyki, zadań i nawiedzonej pani od WOK-a. ^^ Mam ochotę SKAKAĆ! ŚMIAĆ SIĘ! KRZYCZEĆ! I ZJEŚĆ COŚ SŁODKIEGO!

Jak chodzi o to gdzie juz byłam to byłam na weekend na dniach skupienia u sióstr Kanosjanek i było naprawdę super, szczerze mówiąc nie przepadam za siostrami i myślałam ze bedzie sztywno i nudno ale bardzo się pomyliłam. ;)

 Dla informacji wszystkich to zdjęcie przedstawia tzw " test wiary" i polega na tym ze siła swoich nóg musisz utrzymac głowe drugiej osoby. Aha pod tyłakimi nie mamy podpórek, krzeseł itp. ;) Zdałysmy ale to nie było proste. ;))   (Ja w miętowym swetrze u góry po lewej )

Tak na marginesie siostry te w większości nie są polkami i ja zostałam nieoficjalnie ich nauczycielką poprawnej polszczyzny. ;) A jedyne słowo które się nauczyłam od Predify (nie wiem jak się pisze jej imię) która jest z indii jest Malealo, czyli witajcie! ;) Nie wiem czy dobrze to słowo napisałam.


Jakie filmiki w planach: 
1. Mam zamiar otworzyć nową serię z makijażami... facetów! MIN. Jared Leto, Edward Nozycoręki, Michael Jackson, Bill z Tokio Hotel. ;)
2. Kolejny makijaż do serii Naughty girl
3. Jak przerobić zwykłe szpilki, platformy, sandały w takie mocno osadzone w stylu rockowym np na takie:


I jeszcze parę innych interesujacych rzeczy których nie zdradzę, ale mogę zapewnić ze bedzie ciekawie ^^

Spędzcie dobrze te ferie! A jesli juz je zakończyliście płaczę z wami. ;)

PrettyWoman

1 komentarz:

  1. hehehehe udanego odpoczynku :) Czekam na filmik o szpilkach (pewnie będziesz wbijac pinezki ;P)
    Buziai :*

    OdpowiedzUsuń