Zajrzyj!

wtorek, 11 stycznia 2011

Do kogo cudeńka Viperowe ?

Witajcie, dzisiaj powiem wam kto jest tym szcześliwcem i już niebawem dostanie lakierki z Vipery. Jestem zawiedziona poniewaz nie mogę was trzymac w napięciu! ;( Trudno się nazywa.

Nie robiłam losowania, ani nic takiego. Zrobiłam masowe kopiuj wklej wszystkich waszych nicków, ponumerowałam je i moja mamusia nie wiedzac o niczym miała wybrać jeden szcześliwy numerek!

Uwaga Uwaga Uwaga  Szczęśliwcem który ukrył sie pod tym numerkiem jest :


                                              89BRUNITA

Gratuluję !
W wiadomości prywatnej która otrzymam od ciebie w ciągu 3 dni ma się znaleźc
A) nick pod którym obserwujesz mnie tu na blogu
B) twój adres

Jeśli którykolwiek warunek nie zostnie wypełniony zwycięzca się zmieni ;))


Dziękuję wszystkim za wszystkie komentarze! Nie martwcie się nie pierwsze nie ostatnie rozdanie ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz