Zajrzyj!

wtorek, 14 września 2010

Hmmm. Szkoła, szkoła, szkoła ? Zgadza się.

Witajcie! Dawno nic nie pisałam, więc się poprawiam. W nagłówku widnieje taki piekny wraz "szkoła" razy trzy. Nie kochani to niestety nie przypadek. Ten wyraz jak na razie wypełnia całe moje życie i śmiem twierdzić, że to się nie zmieni przynajmniej do przerwy świątecznej. Przygnębiająca perspektywa mojej przyszłości mnie demotywuje na każdym kroku. Do tego jestem chora, to taki można powiedzieć bonus. I ja pilny uczeń zamiast leżeć w łóżeczku i popijać choróbsko ciepłą herbatką z miodem edukuję się w czasie jakże nieznośnej grypy. Niechże ona się już skończy bo nie wytrzymam, skupić się mogę, wszystko mnie boli. Grrrrr. Ale dzisiaj nie o tym chciałabym wyrazić smutek związany z tym, że jutro kończy sie mój konkurs i niestety nie mogę rozdac tych cudownych nagród bo mało osób chce je zgarnąć. Ale na pewno je spożytkuję w niedługim czasie. ^^ Więc to jakby pocieszenie przy ogromie smutku, że nie mam komu dać tych cudeniek.


Aktualnie dodaję się filmik z recenzją marki ESSIE i o tym w kolejnej notce. ;)


Pytacie jakie filmiki planuję w najbliższym czasie nagrać? Otóż, cos o moich włosach i ich pielęgnacji, recenzję dwóch firm jak na razie nie zdradzę jakich.

Macie ochotę na małe rozdanie na blogu ? ;)

4 komentarze:

  1. Ja mam ochotę na nagrodę...A, co trzeba zrobić?:) *89brunita :p

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde to chyba jakaś plaga z tą grypą, ja również 'padam' na twarz i pomimo tego,że powinnam poleżeć w łóżku (mam mnóstwo czasu :D wakacje przed studiami :P ) to codziennie jest coś co trzeba zrobić.. i lipa :D no cóż. czekam na kolejny filmik, ale chyba najbardziej na jakiś vlog i recenzje :))

    zakochanadama

    OdpowiedzUsuń
  3. też się łącze z Tobą, bo mnie grypa także dopadła, ale ja jestem w domku;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń