Zajrzyj!

wtorek, 31 sierpnia 2010

Pogadajmy o kinie, kleju do rzęs i wakacjach.

Witajcie, dzisiaj zmiana tematu z kosmetycznego na kino. Tak, tak o tym jeszcze chyba z moich ust nie słyszeliście w żadnym z filmików natomiast na blogu takie tematy również będą poruszane. Otóż, wczoraj w ramach urodzin dobrej koleżanki wybrałyśmy sie do kina z paroma przyjaciółmi na film "SALT". Jest to film akcji a ja ogólnie za takimi nie przepadam natomiast ten był na prawdę super. Gorąco polecam szczególnie w te nudne deszczowe popołudnia, kiedy to siedzimy i się nudzimy. ;)
Zwiastun filmu SALT : KLIK



Oczywiście będąc w Bonarce nie mogłam przejść obojętnie obok INGLOTA i kupiłam rzecz o której zawsze marzyłam, mianowicie- klej do sztucznych rzęs DUO za uwaga, uwaga 23 zł! Bardzo tanio bo ceny na allegro osiągają 35-50 zł a przecież to właśnie allegro było miejscem nabywania rzeczy dużo taniej niż w sklepach. Przy najblizszej okazji dam znać co o nim sądzę natomiast myślę, że moja opinia bedzie tak samo dobra jak wszystkie inne zamieszczone np. na youtube.


Dzisiaj ostatni dzień wakacji! I ja się przyznaję, że chce iść do szkoły, ponieważ ide do NOWEJ szkoły. Jako świeżo upieczony licealista jestem w ciągłej euforii. Dla tych co nie chcą iść do tego wspaniałego miejsca pocieszeniem może być to, że pogoda nieładna, wręcz obrzydliwa i złagodzi wasze uczucie żalu przy żegnaniu wakacji. Jakie były moje wakacje? Całkiem niezłe. ;) Ale one zawsze sa fajne, bo to w końcu WAKACJE czyli coś co młodzież szkolna kocha i nazywa WOLNOŚCIĄ. Ohh ! Jak to pięknie brzmi.

4 komentarze:

  1. Jesteś wspaniałą i bardzo mądrą osóbką :)
    ciesze się ze założyłaś bloga bo mogę obserwować Ciebie także tutaj :) więc dodaje do obserwowanych :) i zapraszam bardzo do mnie i liczę że i mój blog Cię zaciekawi Pozdrawiam ;*
    www.maddeningsyt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahoj! :*
    Cieszę się, że założyłaś ten blog, ale mam nadzieję, że nie porzucisz kręcenia filmików, bowiem bardzo przywiązałam się do Twojej osoby i codziennie sprawdzam subskrybcje na YT, czy przypadkiem nie dodałaś nowego filmiku, a kiedy tak się dzieje, normalnie chce mi się skakać z radości :)
    Ja bardzo chętnie obejrzałabym filmik o Twoich włosach, naprawdę. Są śliczne, takie długie, piękne, błyszczące, zdrowe... jak je pielęgnujeszs, ile zapuszczałaś, jakieś rady odnośnie zapuszczania włosów i ich pielęgnacji, mogłabyś pokazać krok po kroku co robisz, tzn. pokazujesz nam wszystko na żywo, ze skapującymi włosami :D Chociaż to jest bardzo czasochłonne, więc jak chcesz XD I czy mogłabyś dodatkowo pokazać zdjęcia swoich włosów? Jak wyglądają z tyłu, wszystkie zarzucone na plecy, oraz wszystkie wzięte do przodu :D
    Pokaż nam swoje książki, zrób TAG: trzy ulubione książki, albo bez TAGu nakręć filmik: "Ulubione książki", pokaż nam swojego psa, pielęgnację ciała, twarzy, pokaż swoje kosmetyki, swoją biblioteczkę, tak jak zrobiła to anetteaneta itd. :)
    No i oczywiście... vlog o MJu! :) Czekamy już rok, dokładnie rok! ;P
    Trzymam kciuki i mam ogromną nadzieję, że przynajmniej część z tych propozycji zrealizujesz w niedługim czasie! :)
    Pozdrawiam gorąco, Saphiree19

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ;) Tak z ciekawości zapytam : na jaki profil idziesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę na profil z rozszerzoną biologia i geografią i poszerzonym angielskim ;)

    OdpowiedzUsuń